Vragen over uw nieuwe doorlopende reisverzekering

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Daarom vind je hier de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Geen probleem. Je kunt ook altijd contact opnemen met ons. Wij helpen je graag. 

  • Waar kan ik de polisvoorwaarden van de doorlopende reisverzekering nalezen?

    Voor je gemak lees je hier de polisvoorwaarden (pdf) na. Je vindt de polisvoorwaarden ook altijd terug in Mijn OHRA. Ontvang je liever de polisvoorwaarden op papier? Neem dan even contact met ons op. Voor een kort overzicht van wat wel en niet verzekerd is, bekijk je de verzekeringskaart:

    Verzekeringskaart Doorlopende Reisverzekering (pdf)

  • Hoe zie ik het effect op mijn premie als ik de dekking voor mijn verzekering wil aanpassen?

    Je kunt in Mijn OHRA altijd dekkingen toevoegen of verwijderen. Zo zie je ook direct wat het effect is op je premie. 

  • Kan ik het aantal reisdagen per jaar tussentijds aanpassen?

    Ja, je kunt zelf het aantal dagen wijzigen in Mijn OHRA. Doe dit wel voordat je op reis gaat, want tijdens je vakantie kun je de dagen niet aanpassen. 

  • Hoe kan ik mijn schade melden bij OHRA?

    Ben je klant bij OHRA en wil je schade melden? Of wil je een schade melden die ontstond in de periode dat je nog klant was bij nowGo? We vertellen je graag hoe het werkt.

    Lees meer over schade melden

     

  • Mijn vraag staat er niet bij

    Bel ons dan op telefoonnummer 026 400 40 40 of stel je vraag via WhatsApp op 06 20 14 06 59 . Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 15.00 uur. Wij helpen je graag.