Vragen over mijn Route Mobiel pechhulpverzekering
-
Wat gebeurt er met mijn pechhulpverzekering bij Route Mobiel?
Nationale-Nederlanden beëindigt de pechhulpverzekering van Route Mobiel. Vanaf 17 december 2020 is het product niet meer af te sluiten. Bent u klant? Dan blijft u verzekerd van pechhulp totdat uw verzekering afloopt. U kunt ergens anders een nieuwe pechhulpverzekering afsluiten of overstappen naar de OHRA Autoverzekering waarin pechhulp is meeverzekerd.
-
Wat betekent deze overzetting voor mij als klant van 'Route Mobiel'?
De pechhulpverzekering loopt gewoon door en u kunt rekenen op de dienstverlening zoals u deze gewend bent. Twee maanden voor de einddatum van uw verzekering ontvangt u een persoonlijk bericht van Route Mobiel met wat dit specifiek voor uw verzekering betekent.
-
Ik heb een vraag over mijn pechhulpverzekering, met wie moet ik contact opnemen?
U kunt contact opnemen met de klantenservice van Route Mobiel.
-
Ik heb een vraag over de krachtenbundeling tussen VIVAT en OHRA, met wie kan ik contact opnemen?
Lees hier verder als u algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heeft u andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.
-
Mag OHRA mijn persoonsgegevens gebruiken zonder mijn toestemming?
Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA is de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels ‘Reaal Dier & Zorg’, ‘nowGo’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’.
Omdat u een overeenkomst heeft met Route Mobiel mag OHRA uw persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat u goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Route Mobiel nu doet. Route Mobiel en OHRA houden zich daarbij, aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vindt u in het privacy statement van OHRA.