Vragen over mijn nowGo verzekeringen
-
Ik heb een vraag over de krachtenbundeling tussen VIVAT en OHRA, met wie kan ik contact opnemen?
Lees hier verder als u algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.
-
Ik heb een nowGo verzekering en heb een vraag over het aanbod voor een nieuwe OHRA-verzekering. Waar kan ik meer informatie hierover vinden?
Alle informatie over het aanbod voor een nieuwe OHRA-verzekering leest u in de vooraankondiging die u van ons per post ontving. De informatie ontving u 2 maanden voor de einddatum van uw verzekering bij nowGo. De opzegbrief van nowGo zat ook hierbij. Heeft u de informatie niet meer? Neem dan contact op met ons.
-
Hoe en wanneer word ik als klant van nowGo geïnformeerd over de overzetting van de verzekering naar OHRA?
Twee maanden voor de einddatum van uw verzekering ontvangt u van nowGo en OHRA samen, persoonlijk bericht over de wijze van overzetten van uw polis. Wij zullen ervoor zorgen dat u goed verzekerd blijft.
-
Ik heb een vraag over mijn verzekering, met wie moet ik contact opnemen?
Is uw verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice nowGo.
-
Ik wil mijn verzekering aanpassen. Hoe regel ik dat?
Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kunt u de verzekering aanpassen via de zelfservice van nowGo. Zodra uw verzekering is overgezet naar OHRA, kunt u naar Mijn OHRA gaan.
-
Ik ga binnenkort verhuizen, aan wie moet ik mijn nieuwe adres doorgeven?
Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kunt u de wijziging doorgeven via de zelfservice van nowGo. Zodra uw verzekering is overgezet naar OHRA, kunt u naar Mijn OHRA gaan.
-
Ik heb naast een nowGo verzekering, ook een of meerdere Reaal schadeverzekeringen. Wat verandert er voor mij?
Nationale-Nederlanden zal u hier per verzekering over informeren.
-
Heeft de overname gevolgen voor mijn premie?
Zolang uw verzekering nog loopt bij nowGo, zijn de voorwaarden en premies van nowGo van toepassing op uw verzekering. Twee maanden voor de einddatum van uw verzekering ontvangt u van nowGo en OHRA samen, persoonlijk bericht over het overzetten van uw polis naar OHRA. Wij zorgen er daarbij voor dat u goed verzekerd blijft.
-
Wat betekent de overname voor mijn automatische incasso?
Zolang uw polis nog loopt bij nowGo, blijft uw huidige verzekeraar de premie incasseren. Twee maanden voordat uw verzekering afloopt, ontvangt u hierover van nowGo en OHRA meer informatie. Het is het makkelijkst als OHRA de premie automatisch gaat incasseren.
-
Ik heb een schade, waar moet ik deze melden?
De manier waarop u een schade of juridisch conflict meldt, verandert voorlopig niet. U kunt gebruik blijven maken van de zelfservice van nowGo om uw schade te melden.
-
Wat gebeurt er met mijn schade als mijn verzekering overgaat naar OHRA?
Een schade die al in behandeling is bij nowGo wordt afgehandeld door nowGo. Zodra uw polis is overgezet naar OHRA, bent u klant bij OHRA en kunt u uw schade melden in Mijn OHRA
-
Ik heb recent een klacht ingediend. Wordt deze nog in behandeling genomen?
Is uw klacht ingediend bij nowGo? Dan handelt nowGo de klacht af.
-
Mag OHRA mijn persoonsgegevens gebruiken zonder mijn toestemming?
Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA is de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels ‘Reaal Dier & Zorg’, ‘nowGo’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’.
Omdat u een overeenkomst hebt met nowGo mag OHRA uw persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat u goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als nowGO nu doet. NowGo en OHRA houden zich daarbij, aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vindt u in het privacy statement van OHRA.