Verlenging van uw verzekering(en)
OHRA heeft een aantal veranderingen doorgevoerd. De veelgestelde vragen over deze veranderingen leest u op:
Vragen en antwoorden over de verlenging
U heeft het verlengingsvoorstel van één of meerdere OHRA Schadeverzekeringen ontvangen. Meer informatie over de verlenging leest u hieronder.
- Algemene vragen
- Vragen over OHRA als onderdeel van Nationale Nederlanden
- Vragen over de verlenging van uw autoverzekering
- Vragen over de verlenging van uw auto inzittenden ongevallenverzekering
- Vragen over de verlenging van uw kilometerverzekering
- Vragen over de verlenging van uw woonverzekeringen
- Vragen over de verlenging van uw ongevallenverzekering
- Vragen over de verlenging van uw doorlopende reisverzekering
- Vragen over de verlenging van uw caravanverzekering
- Vragen over de verlenging van uw rechtsbijstandverzekering
- Vragen over de verlenging van uw motorverzekering
- Vragen over de verlenging van uw huisdierenverzekering
- Vragen over de verlenging van uw zorgverzekering
- Polisvoorwaarden
Mijn OHRA: uw online polismap
Als klant van OHRA kunt u zich gratis aanmelden voor Mijn OHRA. Zo regelt u uw bank- en verzekeringszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week heel eenvoudig online. U kunt binnen 2 minuten online toegang tot Mijn OHRA aanvragen. Houd uw relatienummer bij de hand.
Uw polisblad ook online
Met Mijn OHRA heeft u niet alleen toegang tot de polisgegevens van uw schadeverzekeringen, u heeft ook uw polisblad digitaal. Handig, zo ziet u direct alle wijzigingen terug die u of OHRA doorvoert.
Ingangsdatum nieuwe polis
In Mijn OHRA ziet u op uw overzichtspagina altijd uw actuele gegevens. Uw polis voor het komende verzekeringsjaar vindt u bij het product, onder het kopje “polis inzien”. Kies de gewenste datum en klik op 'uw polis' om uw verlengingspolis in te zien, op te slaan op uw computer of te printen. Op de verlengingsdatum passen wij uw overzichtspagina automatisch aan.