Schade melden bij OHRA Woonverzekeringen
Heb je schade aan je huis of zijn er spullen gestolen? Of heb je schade veroorzaakt bij een ander waarvoor je aansprakelijk bent? Wat de schade ook is, je wil dit natuurlijk opgelost hebben. Meld je schade daarom zo snel mogelijk, bijvoorbeeld via Mijn OHRA of via de OHRA App. Wij nemen je schademelding dan binnen 2 werkdagen in behandeling.
Voor welke verzekering wil je schade melden?
- Schade aan je huis, tuinhuis of schutting? Meld schade bij je opstalverzekering
- Zijn je spullen beschadigd of gestolen? Meld schade bij je inboedelverzekering of kostbaarhedenverzekering
- Heb jij (of je huisdier) schade veroorzaakt bij een ander? Meld schade bij je aansprakelijkheidsverzekering
Tip:
Heb je schade door diefstal, vandalisme of een ander strafbaar feit? Vergeet dan niet aangifte te doen bij de politie.
Let op:
Er zijn onbetrouwbare slotenmakers, ontstoppingsbedrijven en loodgieters actief. Neem niet direct contact op vanuit een advertentie op Google. Check altijd eerst de website van het bedrijf op adresgegevens e.d.. Twijfel je? Neem dan contact op met ons. Wij helpen je graag!
Glasschade meld je direct
Zijn de ruiten van je huis stuk en ben je voor glas verzekerd? Dan hoef je dit niet bij ons te melden. Neem gelijk contact op met Uniglas. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088 864 0022. Goed om te weten:
- je bent binnen 1 dag geholpen
- je hebt geen eigen risico
Let op:
Dit geldt niet voor schade aan bijvoorbeeld glazen kastdeurtjes, tafelbladen en andere glazen spullen in je huis.
Dag en nacht hulp
Stel, je hebt ’s nachts of in het weekend hulp nodig. Bel dan even met onze hulpdienst: 026 400 23 10. Goed om te weten: we zijn dag en nacht bereikbaar.
Handig: Direct Schade Herstel
Bij het melden van je schade kun je kiezen voor Direct Schade Herstel. Valt de schade onder de dekking van je verzekering? Dan zorgen wij voor een reparateur die de schade duurzaam, snel en vakkundig repareert. De reparateur stuurt de rekening direct naar ons. Zo hoef je niets voor te schieten.
Schade gemeld. En dan?
Benieuwd wat er gebeurt als wij je schademelding hebben ontvangen? Wij leggen het je graag uit. Lees hier wat je van ons kunt verwachten na het melden van een schade.
Meld je schade liever niet online?
Je kunt schade ook telefonisch of schriftelijk melden. Gebruik voor het schriftelijk melden van de schade onze formulieren: