Meld een juridisch geschil direct bij ARAG
Heb je een OHRA Rechtsbijstandverzekering en ben je betrokken bij een juridisch geschil (conflict)? Dan kun je dit direct melden bij ARAG Rechtsbijstand. Je hoeft dus geen contact met ons op te nemen, want ARAG Rechtsbijstand regelt onze rechtshulp.
Welke dekking heb je?
Voordat je een geschil meldt, is het goed te weten welke dekking(en) je hebt. De gekozen dekkingen staan op je polisblad. Die kun je op ieder moment bekijken in de OHRA App en Mijn OHRA.
Valt het geschil onder de dekking van de rechtsbijstandverzekering?
In onze polisvoorwaarden staat welke onderwerpen en situaties onder een dekking vallen. Wij kunnen je helaas niet vertellen of een specifiek geschil verzekerd is. Meld hiervoor je geschil telefonisch bij ARAG.
Zo meld je een geschil bij ARAG
Een juridisch geschil kun je dus direct telefonisch melden bij het Juridisch Servicecenter van ARAG via 033 - 43 42 342. ARAG is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.30 uur.
Voordelen van telefonisch melden bij ARAG:
- Direct contact met een jurist uit het Juridisch Servicecenter.
- ARAG geeft snel duidelijkheid of je conflict gedekt is en neemt je mee in de aanpak.
- Geen gedekte zaak? Dan bespreekt ARAG, indien mogelijk, direct een alternatief aanbod met je.
Heb je een verkeersschade en is er geen sprake van persoonlijk letsel? Dan is telefonisch contact minder geschikt. Meld je verkeersschade zonder letsel direct online bij ARAG.
Heb je een juridische vraag?
Voor juridische vragen kun je ook bij ARAG terecht. Dit kan op verschillende manieren:
- Telefonisch
Het Juridisch Servicecenter van ARAG is bereikbaar op 033 – 43 42 342 van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur. Voor noodgevallen is ARAG 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. - Via de website
Ga naar eerste hulp bij juridische vragen (onder het kopje juridische hulp) - Via social media
Het webcareteam zit van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur voor je klaar op Facebook, Instagram, LinkedIn en X.