Ontevreden? Laat het ons weten

Iedereen die bij OHRA werkt doet zijn best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan er iets gebeuren waar u niet tevreden over bent. We vinden dat vervelend. Daarom horen we graag van u, zodat we het kunnen oplossen.

Ook een kleine klacht is een klacht

Misschien bent u het niet eens met hoe een schade is afgehandeld. Bent u boos of teleurgesteld over onze service. Of vindt u dat een partij waar we mee samenwerken een fout heeft gemaakt. In alle gevallen willen we het horen. En elke klacht nemen we heel serieus.

Onze klantenservice helpt u graag!

Uiteraard lossen we uw klacht graag op. Dit gaat het snelst wanneer u telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. 
 
U kunt ook op andere manieren een klacht doorgeven. Kies eerst waar uw klacht over gaat. Zo kunnen we u meteen naar het goede adres sturen.

Ik heb een klacht over:

Wilt u liever een van onze medewerkers spreken? Dat mag natuurlijk ook. Neem gerust contact met ons op.

Wij nemen uw klacht serieus

Natuurlijk proberen we klachten zoveel mogelijk te voorkomen. Maar krijgen we een klacht? Dan nemen we die heel serieus. We hebben hier een speciaal klachtenbeleid voor opgesteld. Dit beleid voldoet aan de 'richtlijnen interne klachtenprocedure' van het Kifid en aan het 'Besluit Gedragstoezicht financiële ondernemingen Wft'.

Elke klacht behandelen we zorgvuldig. We kijken meteen of we onze organisatie, beleid of dienstverlening kunnen verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe mogelijkheden op de website of in onze app. U ontvangt altijd een persoonlijke terugkoppeling op uw klacht. 

We zijn graag eerlijk en open over de klachten die we binnenkrijgen. Ieder jaar maken we daarom een klachtenrapportage. Daarin leest u hoeveel klachten we ontvangen en door wie ze zijn afgehandeld. Verder kunt u op deze pagina lezen wat we hebben verbeterd of aangepast. Zo ziet u maar: we maken echt werk van uw klacht.