Ontevreden? Laat het ons weten
Iedereen die bij OHRA werkt doet zijn best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan er iets gebeuren waar je niet tevreden over bent. We vinden dat vervelend. Daarom horen we graag van je, zodat we het kunnen oplossen.
Ook een kleine klacht is een klacht
Misschien ben je het niet eens met hoe een schade is afgehandeld. Ben je boos of teleurgesteld over onze service. Of vind je dat een partij waar we mee samenwerken een fout heeft gemaakt. In alle gevallen willen we het horen. En elke klacht nemen we heel serieus.
Onze klantenservice helpt je graag!
Uiteraard lossen we je klacht graag op. Dit gaat het snelst wanneer je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. 
 
Je kunt ook op andere manieren een klacht doorgeven. Kies eerst waar je klacht over gaat. Zo kunnen we je meteen naar het goede adres sturen.
Ik heb een klacht over:
Wil je liever een van onze medewerkers spreken? Dat mag natuurlijk ook. Neem gerust contact met ons op.
Wij nemen je klacht serieus
Natuurlijk proberen we klachten zoveel mogelijk te voorkomen. Maar krijgen we een klacht? Dan nemen we die heel serieus. We hebben hier een speciaal klachtenbeleid voor opgesteld. Dit beleid voldoet aan de 'richtlijnen interne klachtenprocedure' van het Kifid en aan het 'Besluit Gedragstoezicht financiële ondernemingen Wft'.
Elke klacht behandelen we zorgvuldig. We kijken meteen of we onze organisatie, beleid of dienstverlening kunnen verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe mogelijkheden op de website of in onze app. Je ontvangt altijd een persoonlijke terugkoppeling op je klacht.
Je kunt ervoor kiezen om je klacht of geschil door de rechter te laten beoordelen. Let op: als het Kifid al een bindende uitspraak heeft gedaan, dan kun je niet meer naar de rechter. Stap je direct naar de rechter? Dan kun je daarna niet meer naar Kifid. Als je naar de rechter gaat kost dat geld. Bemiddeling door Kifid is (grotendeels) gratis.
We zijn graag eerlijk en open over de klachten die we binnenkrijgen. Ieder jaar maken we daarom een klachtenrapportage. Daarin lees je hoeveel klachten we ontvangen en door wie ze zijn afgehandeld. Verder kun je op deze pagina lezen wat we hebben verbeterd of aangepast. Zo zie je maar: we maken echt werk van je klacht.