Vragen? Wij zitten voor je klaar!

We willen op alle manieren bereikbaar voor je zijn. Whatsappen, tweeten, bellen - bij ons kan het allemaal. Wat jij fijn vindt.

Zo snel mogelijk reactie

We reageren graag snel op je vraag of verzoek, maar soms hebben we tijd nodig om iets uit te zoeken. We doen dit zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen onze reactietermijnen.

OHRA App en Mijn OHRA

Met de OHRA App en Mijn OHRA op onze website regel je de meeste dingen helemaal zelf. Bijvoorbeeld je nieuwe adres doorgeven of een schade melden.

Alles over de OHRA App
Mijn OHRA

 

Mijn OHRA Zorgverzekering

Ook je zorgzaken zoals wijzigen of declareren kun je eenvoudig zelf regelen, gewoon via Mijn OHRA Zorgverzekering.

Direct inloggen Mijn OHRA Zorgverzekering

 

Mijn OHRA Zzp

Had je een OHRA-Zzp verzekering bij ons? Deze is gestopt. Het is daarom niet meer mogelijk om in te loggen met Mijn OHRA Zzp. Wil je een schade melden of je polisvoorwaarden opvragen? Dan kan dit telefonisch via 026 400 40 40.

 

Telefoon

Wil je iemand persoonlijk spreken? Bellen mag natuurlijk ook. Welke vraag of opmerking je ook hebt.

Bel ons

 

OHRA Hulpdienst

Hulp nodig op vakantie? Bel dan altijd eerst even met onze hulpdienst. Op dat nummer zijn we echt altijd bereikbaar.

Bellen met onze hulpdienst

 

WhatsApp

Liever gewoon een appje sturen? Dat kan. Je krijgt snel antwoord van ons.

Stuur ons een appje

 

Bestand(en) uploaden

In sommige situaties vragen wij je een bestand naar ons te sturen.

Zo verstuur je een bestand

 

Adresgegevens

Wil je iets opsturen? Dan heb je ons adres nodig

Ons adres in Arnhem