Klanttevredenheid 'Verzekeraars in Beeld'
De resultaten van het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek 'Verzekeraars in Beeld' door het Verbond van Verzekeraars zijn bekend. OHRA behaalde een 7,5 in de categorie schadeverzekeringen.
Klantgerichtheid, duidelijkheid en deskundigheid
Het onderzoek geeft de scores weer die klanten van verzekeraars geven aan zes aspecten van klantbediening: klachtgerichtheid, deskundigheid, contact, duidelijkheid, vertrouwen en tevredenheid. De ruim 10.000 deelnemers gaven een cijfer van 1 tot 10. De gemiddelden hiervan vormen de ranglijst. Daarnaast zijn bijna 2.500 klantreacties opgenomen op de website.
Alle scores op een rij
VerzekeraarsInBeeld is een initiatief van het Verbond van Verzekeraars waarbij consumenten eenvoudig kunnen zien hoe goed zijn of haar verzekeraar scoort. Andere initiatieven in dit verband zijn de Verzekeringskaarten en de consumentensite Van A tot Zekerheid. Alles scores van dit onderzoek zijn te vinden op www.verzekeraarsinbeeld.nl.