Je kunt geen kostbaarhedenverzekering meer afsluiten bij OHRA
We zien dat de behoefte aan een kostbaarhedenverzekering is afgenomen. Door deze niet langer meer aan te bieden, kunnen we onze aandacht richten op verzekeringen waar wél veel behoefte aan is. Heb je al een OHRA kostbaarhedenverzekering? Geen zorgen; je huidige kostbaarhedenverzekering loopt nog gewoon door. Je bent dus nog steeds verzekerd en kunt zolang de verzekering loopt, rekenen op onze service zoals je gewend bent. Heb je nog vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
-
Kan ik als OHRA klant nog een kostbaarhedenverzekering afsluiten?
Nee, het is niet meer mogelijk om de kostbaarhedenverzekering af te sluiten.
-
Waarom stopt OHRA met de verkoop van de kostbaarhedenverzekering?
Bij OHRA zien we dat de behoefte aan een kostbaarhedenverzekering is afgenomen. Door deze niet langer meer aan te bieden, kunnen we onze aandacht richten op verzekeringen waar wel veel behoefte aan is.
-
Als ik al een kostbaarhedenverzekering heb, kan ik dan nog wijzigingen doorvoeren of objecten toevoegen?
Ja, ga hiervoor naar Mijn OHRA of neem contact op met onze klantenservice.
-
Ik heb een OHRA kostbaarhedenverzekering, wat betekent de verandering voor mij?
Als je de verzekering al hebt afgesloten, verandert er niets voor je. Zolang je verzekering loopt is je kostbare bezit verzekerd en kun je rekenen op onze service zoals je gewend bent.
-
Welke waarde wordt vergoed bij schade, verlies of diefstal?
Bij schade, diefstal of verlies van kostbare spullen krijg je vaak de nieuwwaarde vergoed. Dat is het bedrag waarmee je een vergelijkbaar sieraad, instrument of camera kunt kopen. Zijn je spullen getaxeerd? Dan betalen we de taxatiewaarde. Bij kunst en antiek vergoeden we de zeldzaamheidswaarde. Je moet ons dan een aankoopnota of taxatierapport laten zien. We hebben wel een maximaal verzekerd bedrag per voorwerp. Afhankelijk van de waarde die jij aangeeft. Die bedragen vind je op je polisblad in Mijn OHRA.
-
Ben ik ook in het buitenland verzekerd?
Bij ons zijn je kostbaarheden direct wereldwijd verzekerd. Behalve dan kunst en antiek, die zijn alleen op jouw woonadres en binnenshuis verzekerd.
-
Heb ik een eigen risico?
Kies je voor onze kostbaarhedenverzekering? Dan heb je geen eigen risico.
-
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
Bekijk hier de polisvoorwaarden van de kostbaarhedenverzekering.
-
Kan ik mijn kostbaarhedenverzekering dagelijks opzeggen?
Ja, je kunt je kostbaarhedenverzekering opzeggen via Mijn OHRA of neem contact op met de klantenservice.
-
Staat je vraag er niet bij?
Kijk dan bij onze veelgestelde vragen. Of klik op de button 'Stel je vraag' bovenaan de pagina. Onze virtuele assistent helpt je graag verder. Stel je vraag - het liefst in een paar woorden - dan begrijpt ie jou het best.