Klanten geven onze zorgverzekering een 8
Wij doen er alles aan om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Daarom voeren we verschillende onderzoeken uit. Zodat we weten wat we goed doen en wat we moeten verbeteren. Het gemiddelde cijfer van alle onderzoeken is een 8.0. Hieronder vind je een overzicht van alle onderzoeken die uitgevoerd zijn.
KlantContactMonitor (KCM)
In samenwerking met KCM brengen we in kaart hoe onze klanten onze dienstverlening beoordelen. Met name het contact tussen onze klanten en ons. We doen onderzoek naar telefonisch contact, contact per WhatsApp, e-mail, wijzigen van gegevens en het afsluiten van een zorgverzekering. Met de feedback proberen wij onze dagelijkse dienstverlening en service te verbeteren. Onze KCM score is een 8,3 over heel 2019.
SAMR
SAMR is een marktonderzoeksbureau dat een keer per jaar onderzoek doet onder klanten van zorgverzekeraars. Dit onderzoek (Klantenmonitor Zorgverzekeringen) richt zich op het vertrouwen en de ervaring van klanten met hun Zorgverzekeraar. In 2019 is de OHRA Zorgverzekering beoordeeld met een 8,1. Dit komt voort uit een positieve beoordeling over het contact met OHRA, de service en dienstverlening, een snelle afhandeling van declaraties en dat je bij de OHRA Zorgverzekering zelf je zorgverlener kiest.
Independer
Via Independer kunnen onze klanten een review achterlaten. Op basis van deze reviews (meer dan 12.000) is de OHRA Zorgverzekering beoordeeld met een 7,9.