Zelf je opstalverzekering wijzigen

In Mijn OHRA geef je zelf eenvoudig en snel een wijziging van de OHRA Opstalverzekering door. 

Welke wijzigingen regel je zelf?

Voor je opstalverzekering kun je in Mijn OHRA en in de OHRA App de volgende wijzigingen zelf doorgeven:

  • Andere adresgegevens
  • Bankrekeningnummer voor de betaling van je premie
  • De dekking van je opstalverzekering
  • Verandering in je relatie of gezin

Wanneer gaat de wijziging in?

De wijziging gaat direct in op de dag die jij opgeeft. Binnen 10 werkdagen krijg je een e-mail dat je aangepaste polis klaarstaat. Je vindt deze terug in Mijn OHRA en in de OHRA App. Een uitbreiding van de dekking gaat 1 dag in, nadat je dit hebt doorgegeven.

Goed om te weten bij een nieuwe woning

Als je verhuist naar een andere woning, zeg dan je huidige opstalverzekering op voor het oude adres. Dit kan als je geen eigenaar meer bent van de woning. Voor je nieuwe woning vraag je een nieuwe opstalverzekering aan. Die gaat in vanaf het moment dat jij eigenaar bent. Het opzeggen en afsluiten van je opstalverzekering regel je in Mijn OHRA en in de OHRA App

Heb je nog geen Mijn OHRA?

Toegang tot Mijn OHRA regel je binnen 2 minuten! Je hebt hiervoor alleen je e-mailadres en relatienummer nodig. Activeer hier je OHRA Account.

Je relatienummer is onderdeel van je polisnummer en staat op je polisblad. Het zijn de cijfers voor het 1e streepje. Stel je polisnummer is: 123456-531-04. Dan is je relatienummer: 123456. Je relatienummer staat ook onderaan de e-mails die je van ons krijgt.